Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2007 09:14 - Житие и страдание грешного фризьора по абитуриентските балове:)
Автор: sunyto Категория: Други   
Прочетен: 2557 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2007 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Задавали ли сте си въпроса как се калкулира цената на една абитуриентска прическа?Сега ще ви опиша накратко за какво иде реч...:)Като предварително искам да прегърна всички онези момичета и момчета,които няма да се познаят в описаните от мен ситуации.Обичам ги!!!
1.Като начало цената трябва задължително да включва поне два сеанса психотерапия.Първия на пробната прическа,а втория в самия ден на бала.Такаа...На първия сеанс се обръща особено внимание на следните констатации:
 "Ох,много ми са големи ушите-задължително ще трябва да ги залепим"
 "Ужасно ми е голям носа-виж  моля те някак да пооправиш ситуацията"
 "Врата ми е къс(дълъг)!!!!!!"
 "На мен не знам вече какъв цвят ми отива-през тая година бях черна,руса,червена и на кичури...ти какво ще кажеш?"
 "Оох,не знам,не знам не ща да съм къдрава като овца,ама и права не искам..."
След като успещно преминем през този етап и най после сме уточнили цвета и прическата следва една задължителна лекция за това,че в деня на бала трябва да се дойде поне 10 мин по-рано от записания час,а не например половин час по късно....:)
А,да не забравим дебатът между майка и дъщеря,който изслушваш поне час и се чудиш как никой да не обидиш и някак си да доближиш позициите им(понякога мисията е невъзможна:))
  2.В заветния ден-денят на бала.Тук следва втория сеанс.Успокояване на майката,сестрата и приятелката,които са дошли "за кураж" заедно с абитуриентката ,че няма страшно,всичко ще бъде на ред...Че това,че е паднал нокът не е края на света,че едната мигла е сложена малко на криво,ама така погледа е станал по-фатален...,че пъпката на носа не е чак толкова червена...И между другото   да се направи и прическата...и то хубаво!:)
 3.Тук попадат някои"незначителни" подробности като фиби,фуркети,изправители,лакове,гланцове,семинари за новостите в модата на прическите тая година,които естествено са били в друг град,Емоция,фантазия,сърце,които си вложил в огрооомно количество...много безсънни нощи,в които си си преговарял прическите,защото са по 5-6 на ден...да не вземеш да ги омешаш някак...Това,че след баловете задължително си на ревматолог,защото не можеш да си свиваш палеца и безименния пръст...Няколко дневна терапия за тръпненето на вените в краката...Малко инхалации,защото от вдишаните лакове нещо си позадръстен...Има и още,но ми се струва че и това е достатъчно.:)
 С калкулацията какво стана....При мен цените са от 30 до 60лв.Добре ли е? По дяволите, адски си обичам работата с всичките и трудности...обичам и сладурите -абитуриенти.Емоцията е неповторима...На 30 май се чувствам изчерпана,но и щастлива.Хайде-кураж на всички колеги-ще се справим и тая година!!!
 И МНОГО,МНОГО ЩАСТЛИВИ МИГОВЕ НА АБИТУРИЕНТИТЕ...И ПОМНЕТЕ: НИЩО НЕ ВИ ПРАВИ ПО-КРАСИВИ ОТ ЕДНА ГОЛЯЯЯМА УСМИВКА...ЗНАМ,ЧЕ И НА ВАС НЕ ВИ Е ЛЕСНО....:)

image
 


Тагове:   страдание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cherish - Sladurana!
29.04.2007 13:00
...i fotografiranata i pi6e6tata!!! :0)))))
цитирай
2. sunyto - :)))))
29.04.2007 15:07
хихихихи
цитирай
3. melsun - Ха-ха!!!
29.04.2007 15:57
Ама ме разсмя неделно....Всичко е толкова познато....Добре,че тази година нямам много абитуриенти!
Поздрави от мен и ти желая слънчев и усмихнат ден!
Събирай сили,че ще ти трябват!!!
цитирай
4. sunyto - благодаря,melsun!
29.04.2007 16:22
Хубав ден и на теб!
цитирай
5. анонимен - i mujete li sme tolkova kaprizni...
29.04.2007 17:17
i mujete li sme tolkova kaprizni?:))
цитирай
6. sunyto - Тц,не чак толкова:))))
29.04.2007 17:28
:)))
цитирай
7. monnio - :)
10.05.2007 16:33
при мен цялото вълнение бе от страна на родителкото тяло. като си говорих с момчетиите от випуска май навсякъде е било така, ама то момиченцата са друга бира:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunyto
Категория: Други
Прочетен: 392509
Постинги: 51
Коментари: 465
Гласове: 2662
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930