Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2007 09:16 - Пак ще се срещнем след 10 години....(провокирано от поста на lemonpie)
Автор: sunyto Категория: Други   
Прочетен: 3660 Коментари: 7 Гласове:
0



Беше преди доста години...Приготвях се за първата ни среща на класа.Вече не живеех в града ,където съм завършила средното си образование и тръпнех в очакване да видя старите си приятели.Вълнувах се много,търсех си тоалет,звънях на приятелки да ги питам кое как щее....И изведнъж 1 седмица преди датата ми се обади приятелката ми и каза нещо което просто ме замрази...Живко катастрофирал...колата се подпалила и...той е мъртъв.Седях със слушалката в ръка и не можех да повярвам.Живко-момчето с китарата...спортистът...най-красивото момче,в което всички бяхме влюбени...Оня с чаровната усмивка...не,не,не не може да е истина това.Изведнъж всичко придоби друг смисъл.Вече не бяха важни тоалетите,нито това кой се е оженил за богат мъж или жена,нито кой е по-богат от другия...Притеснявах се как ще се чувстваме...какво ще си кажем.Дойде денят.Още на вратата,всички се прегръщахме с такава обич и истинска радост,че се виждаме.За жалост твърде рано осъзнахме една от жестоките истини в живота-че пред смъртта всички сме равни.После се веселихме много,пяхме любимите ни песни,ония на които Живко свиреше с китарата по серенадите...Знаете ли ,че когато аз бях абитуриентка се правеха серенади?Целия клас обикаляхме къщите на учителите ни и пеехме.Те ни посрещаха със сладки  и безалкохолно:)А ние казвахме-може и бира...защото се чувствахме вече възрастни...:)Това не е преди 3 века,да не си помислите....1984 г е.Толкова съм щастлива,че съм го преживяла...иска ми се и синът ми да го преживее догодина,но знам,че сега е друго....за жалост.
Та така....да се върна към срещата.На сутринта,когато в6 часа затвориха ресторанта ние тръгнахме всички заедно към гробището.Там не плакахме-пак пяхме.И така -на всеки 5 години.Вече 20.През тези години всеки път все имаше някой,който си беше отишъл...катастрофа,болест...Разбрахме-такъв е живота.. Затова когато се срещнем не е важно кой какъв е и колко хотела има.Той си остава онова дяволито момче или момиче.Пожелавам на всичките ми съученици здраве и щастие,на класната ми-двойно повече!Обичам ги от цялото си сърце!!!




Гласувай:
0



1. monnio - ***
30.05.2007 09:22
моите взеха да мрат още в университета. после си изгубихме следите, всеки нейдо по света...

бъдете щастливи
цитирай
2. marty - Suny
30.05.2007 09:22
Денят ми започна с написаното от теб и
толкова се радвам за това.
Когато хората все още имат душа- нещата се случват.
Случват се и другите неща- лошите-
Но от това, което прочетох, разбрах, че вие сте хора със сърца и души и емоции...
Поздрави, мила.
цитирай
3. sunyto - monnio
30.05.2007 09:27
животът е прекрасен:)
цитирай
4. sunyto - marty
30.05.2007 09:29
така е...всичко си е в реда на нещата...щом се е случило,значи е трябвало...Урок за всички...
цитирай
5. semomastikata - Lelle направо настъхнах
30.05.2007 09:55
След 2 години и на мен ми предстои да празнувам 10 години от завършването. С повечето подържам връзка и се виждаме на 2 години. Някои заминаха в чужбина други се омъжиха/ожениха но все още никой не си е отишъл.До колкото знам.
цитирай
6. melsun - Ние се събрахме само веднъж!
30.05.2007 10:11
На 11-та година.Бяхме си същите...деца...И също толкова близки.И наш съученик си беше отишъл...Забъркал се в борческите групировки...Имаше невероятни сини,искрящи очи...харесвах го,като приятел...Имам картичка от него с много красив стих...За една Нова година ми я беше пратил...Ти сега ми припомни за него...

Събрахме се само веднъж,може би защото бяхме от цяла България..Запазила съм обаче невероятен спомен от училищните ми години...последните...и от единствената ни сбирка след това...последната...
цитирай
7. esen - Върна ме в онова красиво време на серенадите и
30.05.2007 14:38
истинското осъзнаване на отговорността, която ляга на още неукрепналите ни плещи. Колко време мина от тогава... Някои вече ги няма:( А останалите винаги сме щастливи, че се виждаме и не можем да се наразказваме.
Ех, романтични години!!!
Благодаря ти за този постинг!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunyto
Категория: Други
Прочетен: 392546
Постинги: 51
Коментари: 465
Гласове: 2662
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930