Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2007 09:15 - Вече е септември....
Автор: sunyto Категория: Други   
Прочетен: 3009 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 06.09.2007 13:35


А през септември аз ставам прекалено романтична.:)Знам ли защо ми действа така...Може би заради оня мирис на лек дим,който се носи из въздуха и ми напомня,за детството ми.Или пък заради особения сладък аромат на плодове ,който сякаш усещам на всякъде.В неделя бах на гости при родителите ми.Когато се пенсионираха,те избраха да отидат да живеят на село.В една малка къщичка,без кой знае какви удобства.Но това беше преди десетина години.Сега тази малка къщичка се превърна в рай.Кой казва,че възрастните хора не са желани събеседници?Няма такова нещо...и аз и брат ми и семействата ни,че и семействата на братовчедите ми смятат за голямо щастие да прекарат поне няколко часа там..Вече съм писала в един предишен пост за малкия пчелин в задния двор на къщата/"Любимо мое място за релакс"/Баща ми много пъти ми е разказвал за живота в един пчелен кошер.Това е приказката,коята ми разказва сега и пак слушам в захлас...когато бях малка ми разказваше една друга приказка,която никога не свършваше...винаги следваше продължение.Всеки път когато съм при тях имам чувството,че попадам в друг свят.Вижте само част от градината пред къщата...Не е ли прекрасно...
image
Тук всяко едно нещо е  ценно и носи специално послание.
image
Гроздето си е на лозницата,доматите са си на коренчето,ябълките са си на дръвчето...всяко нещо си е на мястото.
image

image
Баща ми казва,че ако преди е предпочитал в книгите страниците с пряка реч,то с годините по-голямо удоволствие му прави да чете ония без такава.Страниците на които има обяснения и тълкувания...и разни подробности.:)И аз започнах да усещам нещо подобно в последните години.И си мисля,че когато си много млад сякаш бързаш да вземеш и още и още...и така пропускаш много съществени неща.Дори понякога се оказва,че си пропуснал да видиш или усетиш най-важното.Примерно аз преди харесвах на плажа това,че ще приобия тен,ще се излежавам безметежно,ще поплувам за да стегна тялото си..А сега харесвам това,че ще мога да се насладя на това,че пясъкът гали нозете ми,че ще имам шанса да проследя някоя чайка как се рее,че ще усетя вълшебството с което морската вода сваля напрежението от тялото ми...Никога не съм искала да се върна на зад във времето.Винаги съм харесвала възрастта на която съм в момента.Все ми се струва по-пълна и по-смислена и по-красива.И засрамено да кажа,че днес се харесвам повече от вчера.:)
image
Ето го моето море днес,утре може и да е по-красиво:)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - Много хубав пост,Съни!:))
08.09.2007 21:59
С каква любов пишеш за уюта при своите родители...Прекрасно е!
И вследствие твоите думи и аз да кажа... засрамено,че днес се харесвам повече от вчера!:)
А морето...морето...ти знаеш...:)Страст,любов,красота и вечност...
цитирай
2. sunyto - melsun
09.09.2007 10:52
Наистина там е вълшебно....направо все едно си в приказка.Друг свят просто.
цитирай
3. melsun - Една мечта...моя...
09.09.2007 12:15
Радвам се,че при теб е осъществена!:))Искрено...
цитирай
4. melsun - Ха-ха:))))
12.09.2007 21:14
Малко офф...Много ми хареса това с видовете на изчезване в блогрола ти!:))))Но си е така,де!И аз бях изгубила надежда и чак се изненадах...много,
много приятно!:))
Работата подхвана ли те вече септемврийски?

цитирай
5. sunyto - ами то при мен....
13.09.2007 08:06
август беше с много работа.Такъв месец беше,че набързо забравих,че бях излизала в отпуск.А сега си е нормално.При теб как е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunyto
Категория: Други
Прочетен: 391410
Постинги: 51
Коментари: 465
Гласове: 2662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031